Dag 12: Tetebatu toer door de rijstvelden

3 oktober 2023 - Tetebatu, Indonesië

Vanochtend na het ontbijt met 2 locals en 2 duitse meisjes een prachtige toer gelopen door de rijstvelden van Tetebatu. Al dit moois is gewoon tussen de lokale bevolking in. De 2 gidsen wisten heel veel te vertellen over de omgeving en wat er allemaal groeit. Van koffie, vanille, avocado's, tomaten, papaya, bananen, nootmuskaat, koriander, laurier en nog veel meer. Bij een klein tentje koffie en thee gaan drinken en lekkere zoete aardappel chips gegeten. Daarna 2 watervallen bezocht, Sarang Walet en Air Terjun Durian. Hier kon je ook even lekker zwemmen. Nog even bij het monkey park geweest, bij de zwarte apen, maar deze zaten erg hoog in de bomen. Daarna weer heerlijk geluncht bij Monkey Forest in het restaurantje van Ron. Heerlijke loempia's, saté en kippen noedel soep gegeten. Vandaag geen zon, zee, strand, maar heerlijk gewandeld op een bewolkte dag. Daardoor viel de warmte heel erg mee. Wat is de natuur hier mooi en lekker weinig toeristen. Genieten dus weer op ons terrasje voor ons huisje.

1. Marian:
    3 oktober 2023
    Volgens mij was dat weer optimaal genieten. 👍😊❤
  2. RIA van Bergen:
    Toppieeeee
  3. Wilma Monfrance:
    Dat is genieten volop.
  4. Frans en tiny:
    3 oktober 2023
    Geniet er maar lekker van