Dag 20: strand Nilaveli

25 maart 2024 - Trincomalee, Sri Lanka

Het uitslapen viel mee vanochtend. Was al om 6.45 uur wakker. Om 7.30 uur maar opgestaan. Ontbijt was zeer uitgebreid. Met loempiaatjes, cake, een worstje met bladerdeeg en kaas omhuld, een bakje deeg gevuld met warme groente, toast met jam en en omelet. Gelijk genoeg gehad voor de hele dag.  Na het ontbijt strandtas gepakt en bij de receptie gevraagd of ze euro's konden wisselen. Daar moest hij zijn baas voor bellen. Ze zouden het voor ons gaan wisselen vandaag, ben benieuwd wanneer ik mijn roepies krijg. Het strand is een kwartiertje rijden waar we naar toe willen. Het strand ziet er mooi uit. Een leuke strandtent met cabana's. Daar zijn we maar gaan liggen, lekker in de schaduw. Het strand oogt georganiseerder dan gisteren. Het water is weer heerlijk warm en lekkere golven om in te duiken. De lassi banaan smaakt weer heerlijk. David heeft nog wat frietjes gegeten. We hebben het hele strand voor ons alleen. Ongelofelijk hoe rustig het hier nog is. Af en toe komen de vissersbootjes binnen met een lading vis. Nog een stuk langs het strand gewandeld en geen toerist gezien. Het was een heerlijk relaxte dag vandaag en weer volop genoten. David wil nog even zwemmen bij het hotel.

Zwembad j7 villaNilaveli beachNilaveli beach

Nilaveli beach

Het eten was weer heerlijk vanavond. David ging voor het vertrouwde Chicken zoet zuur met rijst en ik had een heerlijk stuk tonijn met frite en salade. Vanmiddag zagen we de vissers met de bootjes terug komen volgeladen met tonijn en 's avonds vers op je bord. Heerlijk. Morgen weer 100km rijden met Truus en hopenlijk geen panne onderweg. Morgenvroeg maar eerst tanken.

1. Marian:
    25 maart 2024
    Heerlijk zo'n dagje hé?
    In ieder geval een heerlijke dag.
  2. RIA van Bergen:
    26 maart 2024
    Weer heerlijk gehad en lekker gegeten geniet ervan groetjes
  3. Monique van Bergen:
    26 maart 2024
    Af en toe fijn om even niks te doen

Jouw reactie