Dag 11: van Kuta naar Tetebatu

3 oktober 2023 - Tetebatu, Indonesië

Vanochtend na ons heerlijk ontbijt, weer een smoothie bowl genomen en een heerlijke Latte, zijn we op zoek gegaan naar een ATM om geld te pinnen. We weten niet of we tussen de rijstvelden een tegen komen. We hebben er zes geprobeerd, maar helaas overal kregen we de melding dat onze pinpas buiten werking was. Nadat we de hoop hadden opgegeven kwamen we bij een kleine supermarkt, nog een tegen. Hier geprobeert en gelukkig hier wel gelukt. Gelijk maar 250 euro gepind. Kunnen we weer even vooruit. Terug op.onze kamer heeft David nog even een duik genomen in het zwembad. Het was ondertussen loeiheet buiten. Alle spullen weer ingepakt en om 11 uur stond Salem onze chauffeur weer netjes klaar. Anderhalf uur verder zijn we in de middle of nowhere terechtgekomen. We hebben zelfs nog moeten zoeken en vragen waar Wina Wani bungalows lagen, aangezien Google maps ze niet kon vinden. We werden vriendelijk welkom geheten door de dochter van de eigenaar Rina. Er liggen maar 4 huisjes op het terrein, heel kort bij de lokale bevolking. Maar wat een mooie, groene plek weer tussen de bananbomen. Een heerlijke nasi campur gegeten en kennisgemaakt met de pasgeboren kittens. Nog heel even in het dorp gaan kijken, een heerlijke bananenshake gedronken, en nu liggen we lekker in de tuin in de hangmat. Even mijn blog bijwerken en lekker wat lezen. Morgen gaan we met de eigenaar Ron, die heel goed Nederlands spreekt, een toer doen door de rijstvelden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marian:
    3 oktober 2023
    Deze had ik nog niet gelezen🤣🤣🤣
  2. RIA van Bergen:
    Geweldig