Dag 10 : snorkelen op 3 kleine Gili eilanden

1 oktober 2023 - Kuta, Indonesië

Vanochtend na het ontbijt, een heerlijke smoothiebowl, ons om 8 uur gemeld voor een snorkeltour. Ik zag de dhr aan de receptie een beetje bedenkelijk kijken. Volgens mij was hij ons vergeten. Maar binnen no time kwam er een driver voor ons aangereden. Na een kwartiertje rijden stopte deze en werd het stuur overgenomen door een vriend van hem. Hij had zelf een ceremonie van een broer van hem die ging trouwen. Deze vriend heeft ons naar de boot gebracht. Dit was ongeveer 1,5 uur rijden. Met zijn tweeën op de boot richting het eerste eiland gili Nanggu. Hier heel mooi kunnen snorkelen. Het water was super helder. Je zwom hier tussen honderden gekleurde vissen. En met wat brood in een plastic flesje kon je ze voeren en bijna aanraken. Hier nog wat mooie foto's gemaakt en daarna door naar het tweede eiland Gili Sudak. Hier heerlijk gelunched en ook hier weer prachtig water om te snorkelen. Als laatste eiland Gili Kedis. Dit is een super klein eilandje maar heerlijk om af te sluiten en te genieten van zon, zee strand. Daarna weer met de boot terug en met de driver weer 1,5 uur terug gereden. Was weer een heel mooi avontuur vandaag.

1. Frans en tiny:
    Leuk toch amuzeer julie
  2. Marian:
    1 oktober 2023
    Weer een druk bezette en prachtige dag als ik het zo lees
    😉🫠🙃🙂😘
  3. RIA van Bergen:
    1 oktober 2023
    Geweldig wat een mooie foto,s weer xxx
  4. Jolanda Klarenaar-Verleg:
    1 oktober 2023
    Wauw, jullie beleven echt een mooie vakantie 🥰
  5. Caroline & Ralph:
    2 oktober 2023
    Weer een mooie ervaring rijker! 😊