Dag 5 en 6 Halong Bay

13 mei 2018 - Ninh Binh, Vietnam

We zijn weer terug van Halong Bay. Twee hele mooie dagen gehad op de boot met een hele mooie kamer aan boord. 'S Middags een heerlijke lunch gehad aan boord daarna met een kleiner bootje aan land gegaan waar we 415 traptreden omhoog gingen naar een mooi uitzichtpunt. De zon scheen volop dus was best heet. Maar aansluitend konden we afkoelen in het heerlijke water van de baai. Daarna nog een half uur kajakken. De baai is heel mooi maar wel super toeristisch. Op de boot kon je de ramen open schuiven en dan had je een heel mooi uitzicht op de bergen en zag je minder boten. Terug op de boot lekker douchen en happy hour aan de bar. 'S Avonds heerlijk diner aan boord en weer lekker op tijd naar bed. Om 7 uur weer ontbijt en daarna een mooie grot bezocht. Om 10 uur uitchecken en na de lunch aan boord weer terug naar de haven. Om 11 uur met de bus naar de volgende plek Ninh Bình. 16.00 uur aangekomen. Onderweg nog een pagode bezocht. Weer een lange reisdag achter de rug maar ondanks dat heerlijk genoten van de relaxte dagen op de boot. Tijdens de busrit wel nog een gigantische regenbui maar wij zaten gelukkig droog arme scooterrijders die worden echt zeiknat. We gaan nog ff op ons nieuwe plekje rondwandelen voordat we gaan eten. Tot de volgende keer xxx