Dag 9: Eva beach/ paradise beach

14 maart 2024 - Tangalle, Sri Lanka

Vanochtend weer kunnen uitslapen tot 8.30 uur. Heerlijk ontbeten in de tuin met op de achtergrond het geluid van de golven. Nog even zitten kletsen met mensen uit Denemarken. Vandaag is onze laatste dag hier en voorlopig komen we ook niet bij het strand. Morgen weer 100km met Truus rijden en dan worden we om 1 uur opgepikt met een jeep. Dan is het nog 3 kwartier rijden. We verblijven dan 2 nachten in de Kingdom eco lodge. Een verblijf midden in de jungle. Vandaag nog even lekker luieren, voordat we meer het binnenland in gaan. We hadden een aantal strandjes op ons lijstje staan. Maar het eerste strand vonden we al een paradijs en hebben we ook maar besloten om daar lekker te blijven chillen. Hele leuke strandbar en het strand hadden we bijna voor ons zelf. Op de terugweg nog even met Truus getankt en 2 flesjes olie bijgevuld. Dit moeten we elke week even checken. Met Charlot en Hendrik gaan eten bij de buren aan het strand. Hele leuke locatie maar het geld niet waard. Uiteindelijk 15 euro betaald voor 6 stukken ravioli met pompoen. Was nog kleiner dan een voorgerecht in een chique hotel. Gisteren bij de bbq een super grote vis met heel veel frite en salade voor 12 euro gegeten. Maar we hebben een super gezellige avond gehad met deze Deense mensen. We horen hier van meer toeristen dat de zuidkant van Sri Lanka alles een stuk duurder is dan dat we gewend zijn van Azië. In het binnenland is het een stuk goedkoper. We gaan het mee maken. Morgen weer op tijd opstaan willen uiterlijk om 8 uur wegrijden. We hebben hier weer 2 hele mooie dagen gehad en het weer is nog altijd schitterend. Op naar de jungle. Weet niet of we daar internet hebben en anders moeten jullie 2 dagen wachten op een nieuw verhaal. Wij gaan weer slapen het is hier alweer 23 uur.

Welterusten

Eva beach/paradise beach1000006123Eva beach/paradise beachEva beach/paradise beach

1. Marian:
    14 maart 2024
    Weer een leuke
  2. Marian:
    14 maart 2024
    Ging niet helemaal goed.
    Weer een leuke dag geweest.
    Truus mag morgen dus weer een eind tuffen
    Voor straks welterusten en morgen weer een mooie en fijne dag
  3. RIA van Bergen:
    15 maart 2024
    Je verhaal was weer helemaal toppie, goeie tocht voor morgen groetjes xxx

Jouw reactie