Bali dag 1 en 2

16 september 2019 - Benoa, Indonesië

Hallo allemaal.

Na een reis van 27,5 uur in totaal zijn we goed  aangekomen op Bali. De reis is heel goed verlopen. Met de trein naar schiphol. Ook hier geen vertragingen en/of wegwerkzaamheden. Lynn heeft ons zondagmorgen 9.45 uur met de auto weggebracht naar Sittard. In Sittard aangekomen kwam de trein al aanrijden. Dat was dus instappen en wegwezen. De trein missen was geen ramp we waren ruim op tijd weg en de trein rijdt 4 keer per uur. Om half 1 waren we op Schiphol. Bijna 4 uur van te voren. Tijd genoeg dus. Gelijk door naar de balie om onze koffers af te geven, maar deze was nog niet open. Na een half uur koffers ingeleverd, lekker gaan eten en op het terras heerlijk om ons heen zitten kijken. Rond 3 uur eens langzaam naar de gate gelopen vanaf kwart over 3 konden we boarden. Het vliegtuig was niet vol. Zodra iedereen op zijn plek zat zijn we snel van plaats gaan wisselen. Hadden we beiden 2 stoelen iets meer ruimte dus. Om half 11 in Doha geland hier is het 1 uur later dan in Nederland. Daar lekker koffie gedronken en een warme chocolademelk en toen was het alweer tijd om te boarden. Onze vlucht stond nog altijd niet op de borden. Uiteindelijk toch maar gaan vragen naar welke gate we moesten. De vlucht naar Bali zat wel vol. Wij hadden geluk 3 stoelen voor ons tweeën. Ondanks dat toch bijna niet geslapen. Maar de tijd is toch snel gegaan. Filmpje, spelletje en wat muziek geluisterd. Onze taxi in Bali was ook op tijd. Nog wat roepies gepind en we zijn weer miljonair. Om half 8 in het eerste hotel aangekomen. Mercure hotel in Nusa Dua. Dit is in het zuiden van Bali. Kamer is netjes voor de rest moeten we morgen bij daglicht kijken hoe het buiten allemaal uitziet. Snel wat opgefrist en onze eerste sate campur gegeten. Heerlijk. De taxichauffeur vroeg of we nog wat toertjes bij hem wilden boeken. Voor 24 euro wil hij ons de hele dag rondrijden. Morgen eerst lekker wakker worden, ontbijten en dan hier de buurt een beetje verkennen. Om half 5 komt de chauffeur ons halen en gaan we naar de uluwatuh tempel.  En de Balinese kecak dans bekijken. Hier schijnt een mooie zonsondergang te zijn. Tenminste als de zon schijnt. Nu eerst lekker slapen. Het is half 11 ben benieuwd of we de nacht doorslapen. Groetjes en tot morgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bert van Eck:
    16 september 2019
    Goedemiddag Nederlandse tijd, alles voorspoedig verlopen slaap lekker en morgen gezond weer op.
  2. Marian:
    16 september 2019
    Lekker dat alles zo voorspoedig is gegaan.
  3. Joyce Welters:
    16 september 2019
    Gelukkig is alles goed gegaan!
    De kecak dans is erg leuk en mooi om te zien met de zonsondergang. Wij zijn van te voren nog gestopt bij padang padang beach, zeker een anrader. Bij padang padang beach zitten ook minder agresieve apen haha.
    Groetjes en veel plezier! X
  4. RIA van Bergen:
    Geweldig fijne vakantie xxx
  5. Monique:
    16 september 2019
    Fijn dat de reis goed verlopen is en nu lekker gaan genieten. 😘
  6. Frans gregoire:
    17 september 2019
    fijn dat juli goed zijn aangekomen
    geniet er maar lekker van gr pa en ma en yndy
  7. Caroline & Ralph:
    17 september 2019
    Goed aangekomen dus, nu kunnen jullie echt gaan genieten! 😁