Bali 15-9 tm 11-10-2019

3 september 2019 - Stein, Nederland

Hallo allemaal. Welkom weer op ons reisblog. We gaan weer richting Azië. Dit maal gaan we 4 weken naar Bali. We vertrekken zondag 15 september vanaf schiphol (16.15uur) via Doha naar Denpasar op Bali. In Doha (6,5 uur vliegen) hebben we een tussenstop van bijna 3 uur en dan nog 10,5 uur vliegen naar Bali. Hier zullen we maandagavond rond 17.30 uur landen. In bali is het 6 uur later dan in Nederland. Als het goed is staat er dan een taxi voor ons klaar die ons naar ons eerste hotel zal brengen. Mercure hotel in Nusa Dua. We hebben 6 hotels via booking.com op Bali geboekt en de laatste week gaan we nog naar Nusa Penida en Nusa Lembongan. Op deze 2 eilanden blijven we elk 3 nachten. Vanuit Nusa Lembongan gaan we met de boot weer terug naar Bali en hier blijven we nog 1 nacht in Sanur. Vrijdagmorgen 11 oktober om 0.30 uur vliegen we weer via Doha terug naar Schiphol waar we dezelfde dag weer landen op Schiphol rond 13.45 uur. Tijdens onze reis ga ik weer proberen om jullie te laten mee genieten van alle mooie dingen die we hopenlijk weer gaan beleven.  Wij hebben er weer heel veel zin in. Groetjes david en monique

1. Betsie godding:
    3 september 2019
    Monique en David wij wensen jullie een hele fijne vakantie geniet ervan en veel plezier van hier uit het zonnig Benidorm a.s Maandag reizen we vanuit Benidorm naar de Cote a Zur nog tot donderdag en dan richting huiswaarts
  2. Anny Bakx:
    3 september 2019
    Hi Monique en David, ik ga jullie zeker volgen!! Alvast een goede reis en een mooie vakantie op het prachtige eiland Bali.
  3. Joyce Welters:
    4 september 2019
    Alvast heel veel plezier, maar ik weet zeker dat dat gaat lukken want ik vind het hier geweldig!
    Groetjes vanuit het heerlijke Bali 😊
  4. Frans gregoire:
    4 september 2019
    veel plezier en hopelijk een mooie vakantie
  5. Wilma Monfrance:
    4 september 2019
    Monique en David een hele mooie vakantie wensen wij jullie. Ik ga jullie zeker met veel plezier volgen.
  6. Bert van Eck:
    4 september 2019
    Succes met de voorbereiding, en een hele fijne vakantie 🌴🍹🍺
  7. Marian:
    7 september 2019
    Succes met de voorbereidingen.Weer leuk om jullie te volgen
  8. RIA van Bergen:
    15 september 2019
    Goede vlucht. Héle fijne vakantie en geniet ervan xxx
  9. Gianna:
    15 september 2019