Dag 6: dagje strand

11 maart 2024 - Hikkaduwa, Sri Lanka

Vandaag alweer onze laatste dag hier in Hikkadua. We hebben hier 3 nachten geslapen. De ligging van het hotel is mooi. Vanuit de tuin loop je zo het strand op. Leuk zwembad en de kamer is groot. Verder is het hotel verouderd en ziet het er op de foto's mooier uit dan het in werkelijkheid is. Het plaatsje zelf is toeristisch, maar wij vinden het gezellig druk. Leuke eetgelegenheden en het strand vonden wij super mooi. Bij turtle beach, hele grote schildpadden in het water, jammer dat ze hier gevoerd worden, waardoor het niet natuurlijk is. Dan wordt het gelijk een attractie. Het is vandaag een zonnige dag, dus we maken er een stranddagje van. Niet om statisch te liggen, maar heerlijk om langs het strand te wandelen, met een lekker zeewindje. Af en toe een drink en eet stop in de gezellige barretjes langs het strand. Af en toe de zee in gedoken, die hier lekker warm is. Lekker genoten van de kunsten van de surfers. Kleine rifhaaitjes gezien en lekker bij het zwembad gelegen. Tijd voor een boek te lezen.

We hebben hier genoten en morgen gaan we weer verder langs de zuidkust naar Tangalle.

BeachTurtle beachRifhaaiStrandwandelingStrandwandelingPalmtreesSunset Coffee bar

1. Marian:
    11 maart 2024
    Zo bij het strand hoef je je niet de vervelen.
    Mooi.
  2. RIA van Bergen:
    11 maart 2024
    Mooie foto's weer nu weer op naar een volgend avontuur xxx
  3. Frans en tiny:
    11 maart 2024
    Heel leuk geniet er maar lekker van groetjes pap en mam

Jouw reactie