Dag 20: verschillende stranden in zuid Bali bezocht

12 oktober 2023 - Jimbaran, Indonesie, Indonesië

Vanochtend na het ontbijt de scooter opgehaald en de kamer alvast betaald. Dit is het eerste hotel waar we cash moeten afrekenen. Dat maar meteen gedaan, dan zijn we die roepies al kwijt. Hoeven we daar geen rekening meer mee te houden. Met de scooter een stukje gereden en gestopt bij Balangan beach. Heel mooi groot strand met flinke golven. Een tijdje naar de ervaren surfers zitten kijken in die hoge golven. Nog wat gelezen aan het strand en weer verder. Onderweg nog wat geld gepind voor de laatste dag vandaag. Bij strand 2, dreamland beach, was het een stuk drukker en ook hier weer hele hoge golven. Eerst wat gegeten  zoetzure kip met rijst en een lekkere koude radler. Daarna toch maar even gaan zwemmen in de zee. Maar na 2 hoge golven heb ik het opgegeven. Mijn bikini was ik bijna kwijt en dan is me het water net iets te wild. Op dit strand kwamen we de Australiërs weer tegen die bij ons in de taxi zaten. Verder gereden naar strand 3, Melasti beach. Dit strand was ons aangeraden door de receptioniste bij het hotel. Ik weet niet hoe het daar is met vloed, ik vond dit strand zelf het minste, ondanks dat er heel veel foto's worden gemaakt met bruidjes. Er was zelfs een aparte kleedkamer voor de bruid. Het was wel lekker om hier in het koele stilstaande water te liggen en wat af te koelen. Onderweg nog wat chips en radlers gekocht en nog even gezwommen in het zwembad. Zo komt er langzaam een einde aan onze laatste vakantiedag. Vanavond nog een lekkere burger gegeten met frietjes. Tijdens het eten naar een film gekeken op een heel groot scherm buiten. Terug in het hotel onze tassen opnieuw ingericht. Schone en vieze was apart. Nog wat lezen en dan onze laatste nacht alweer hier. We hebben een hele mooie tijd hier gehad en weer mooie herinneringen gemaakt. En als je weet dat je naar huis moet is het ook weer home sweet home.

1. Marian:
    12 oktober 2023
    Toch nog een drukke laatste dag.
    Voor morgen een goeie reis terug
    ❤️
  2. RIA van Bergen:
    12 oktober 2023
    het zit er weer op. Een hele goeie reis terug Het weer zal jullie hier tegenvallen. groetjes
  3. Alex van Oeveren:
    12 oktober 2023
    Bedankt voor je blog, het was heel leuk om jullie zo te volgen. Goede reis naar huis!
  4. Frans en tiny:
    Goede reis naar huis
  5. Jolanda Klarenaar-Verleg:
    13 oktober 2023
    Home sweet home, goeie reis en welkom thuis 😍