Dag 19: van Gili Air, via Sanur naar Jimbaran

11 oktober 2023 - Uluwatu, Indonesië

Vanochtend al vroeg wakker, om half 7. Op de een of andere manier heeft zo een reisdag invloed op mijn slaap. Nog wat gelezen in bed en uiteindelijk om half 9 opgestaan. Op het gemak ontbeten aan het strand. Wat gaan we dit mooie uitzicht 's morgens missen. Nog wat spulletjes ingepakt en nu wachten tot 12 uur. Dan komt ons vervoer, paard en wagen, ons ophalen en brengt ons naar het haventje. De boot vertrekt om 13.15 uur en vaart in 3 uurtjes terug naar Bali (Sanur). Het heeft iets langer geduurd. De boot ging via Lombok naar Nusa Lembongaan. Hier moesten weer mensen in en uitstappen. Uiteindelijk waren we om 17.15 uur in de haven van Sanur. Hier stond de taxi ons alweer op te wachten. Samen met een Australisch gezin zijn we naar ons hotel gebracht in de buurt van Uluwatu. Dit is ongeveer 3 kwartier rijden van het vliegveld. Hele mooie kamer. Vanuit ons terras kunnen we zo het zwembad in. Daar heeft David gelijk gebruik van gemaakt. Dalijk nog ergens iets eten en dan morgen nog een dagje scooteren.

1. RIA van Bergen:
    11 oktober 2023
    Leuke foto's weer nog even en dan weer naar huis. Geniet er nog maar van groetjes 🤗
  2. Marian:
    11 oktober 2023
    Lekker zo'n "inloop" - zwembad
    😂😂😂🙃😉❤️
  3. Jolanda Klarenaar-Verleg:
    13 oktober 2023
    Ziet er weer geweldig uit. Dit gaan jullie nog missen straks 🥰