Dag 21: weer naar huis

14 oktober 2023 - Stein, Nederland

Vanochtend al vroeg wakker, 6.30uur alweer. Nog wat gelezen in bed en om 8 uur maar opgestaan. Ontbeten en na het ontbijt is David nog even gaan zwemmen, douchen en om 11.15 uur zijn we naar de receptie gelopen. De chauffeur gebeld en deze was netjes op tijd 11.30 uur zoals afgesproken. Het was niet zo heel druk op de weg. We waren ruim op tijd op het vliegveld 3 uur van te voren. Nog wat rondgelopen tot de incheckbalie openging en daar de tassen ingeleverd. De tassen worden in Taipe doorgelabeld, dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken. We konden op tijd boarden, maar weer in het vliegtuig 50 minuten moeten wachten. Gelukkig duurde de vlucht maar 4 uur, een uurtje korter dan de heenreis. We hadden nl maar 1,5 uur overstaptijd. Het vliegtuig landde en we konden gelijk door naar het volgende vliegtuig. Dat sloot netjes op tijd aan. Dan nog een vlucht van 14 uur. Na 2 uurtjes geslapen te hebben dacht ik dat we al een flink stuk onderweg waren. Dat viel tegen dus. Maar goed we hebben de nacht doorstaan en zijn weer netjes op tijd op Schiphol geland. De koffers hadden we heel snel en de treinaansluiting ook meteen. We waren om 11.15 uur op het station in Sittard en daar stond Lynn ons op te wachten. En nu weer home sweet home. Dankjewel allemaal voor het volgen van mijn blog en de leuke en lieve reacties. Tot een volgende reis

1. Caroline & Ralph:
    Welkom thuis!
  2. RIA van Bergen:
    Veilig weer thuis ,
    welkom in Nederland het weer zal jullie misschien wel tegenvallen. Bedankt voor alle mooie verhalen en foto's .Groetjes xxx
  3. Marian:
    14 oktober 2023
    Was ontzettend leuk om te volgen.
    Op naar een volgende keer.🙃🙂😉😊