Dag 19: Gili Air

10 oktober 2023 - Gili Air, Indonesië

Vandaag alweer onze laatste dag op Gili Air. Op het gemak ontbeten en lekker langs het strand gewandeld. Aan de kant van het eiland met het mooiste heldere water hebben we ons geïnstalleerd op een bedje. Lekker een tijdje in het water gelegen. Lekker badwater qua temperatuur en helderheid. Wat is het hier mooi. Een lekkere vanille milkshake gedronken en daarna weer teruggelopen naar ons eigen stekje. Hier weer heerlijk gelunched en vanmiddag lekker in het zonnetje gelegen. Er waait vandaag een heerlijk briesje, goed uit te houden in de zon dus. Morgen vertrekken we met de boot weer terug naar Bali en komt onze terug reis langzaam in zicht helaas. Beetje mixed feelings. Weer terug naar het echte leven met alle verplichtingen, maar ook weer heerlijk om terug te zijn bij de kids en ons kleinkind, die vast en zeker weer gegroeid is. Maar reizen geeft ons heel veel energie in ieder geval.

1. Wilma Monfrance:
    10 oktober 2023
    Geniet lekker nog van de komende dagen.
    Groetjes
  2. RIA van Bergen:
    10 oktober 2023
    Geniet nog even van de heerlijke vakantie en gezellige dagen leuke foto's weer groetjes Ria 🤗
  3. Marian:
    10 oktober 2023
    Leuke dingen gaan altijd snel.
    Geniet er nog maar even van
  4. Jolanda Klarenaar-Verleg:
    10 oktober 2023
    Ik zie altijd blije gezichten 😍, zo fijn om te zien. Geniet er nog extra van de laatste dagen 😘
  5. Caroline & Ralph:
    10 oktober 2023
    Het is omgevlogen maar jullie hebben genoten en mooie herinneringen gemaakt en dat neemt jullie niemand meer af!!