Dag 18: snorkeltour Gili T, Gili Meno en Gili Air

9 oktober 2023 - Gili Trawangan, Indonesië

Vanochtend na een heerlijk ontbijt met uitzicht op zee, gaan snorkelen rondom de gili eilanden. We hadden een gids bij ons die alle mooie plekken onder water heeft laten zien. Gezwommen met schildpadden, zo dichtbij dat je ze kon aanraken. En dat zonder ze te voeren. Bij de standbeelden onder water was het veel te druk met snorkelaars dat was wel jammer. Voor de rest lekker rustig kunnen snorkelen. En nog heel kleurrijk koraal gezien, nemo visjes en allerlei andere mooie vissen. Wat is de onderwaterwereld toch mooi. Genoten. En nu hebben we alweer honger van al dat zwemmen. Onze lunch komt er zo aan. Heerlijke wrap gegeten en David mie Goreng voor de afwisseling. Vanmiddag lekker geluierd aan het strand. In het water gelegen van 40 graden denk ik, en mijn rug daardoor verbrand, dacht dat ik goed was ingesmeerd. Lekker weer een stuk in mijn boek gelezen en dan is het weer tijd om te douchen en ons klaar te maken voor het avond eten. We kunnen wel wennen aan dit chille leventje hier.

1. Marian:
    9 oktober 2023
    Aparte wereld onder water.
    Was dus weer een geslaagde dag. 👍❤️
  2. RIA van Bergen:
    9 oktober 2023
    Mooie belevenis geniet maar lekker van de zon Ier is het petje begint al herfst te worden groetjes