Bali-Lombok-Gili Air 22-9-2023 tm 14-10-2023

16 september 2023 - Stein, Nederland

Welkom op mijn nieuw reisblog. De laatste voorbereidingen zijn getroffen voor de vakantie naar Bali, Lombok en Gili Air. Vrijdag 22 september vertrekken we met de trein naar Schiphol en overnachten we in het Ibis budget hotel. Zaterdag 23 september vliegen we om 11 uur met China Airlines naar Taiwan. Hier hebben we een stop over van 3 uur en vervolgens vliegen we verder naar Bali. Daar hopen we zondag 24 september om 14.40 uur plaatselijke tijd aan te komen. Op het vliegveld in Bali moeten we dan nog ons visum on arrival regelen. Dit is helaas niet online gelukt. Hopenlijk gaat dit niet te lang duren, want onze taxi chauffeur blijft maar een uur op ons wachten nadat het vliegtuig geland is. Vanuit het vliegveld gaan we naar onze eerste bestemming in Ubud. Wordt vervolgd

1. Wilma Monfrance:
    16 september 2023
    Een hele fijne vakantie en vooral genieten.
    Ik verheug mij erop om jullie reisverhaal te volgen.
    Groetjes Wilma en Hennie.
  2. Monique:
    16 september 2023
    Fijne vakantie en ik ga jullie weer volgen, spannend.
    Maar we spreken ons nog vast en zeker voor jullie vertrek😘
  3. Frans en tiny:
    16 september 2023
    Alvast een fijne vakantie gewenst pap en mam
  4. RIA van Bergen:
    16 september 2023
    Geweldig wat een mooi vooruitzicht en leuk dit reisplan kunnen wij allemaal meegenieten héle héle fijne vakantie spannend hoor ik kijk uit naar het vervolg héél véél plezier en geniet ervan xxx 😘🤗💋💋💋
  5. Frans en tiny:
    Alvast een fijne vakantie
  6. Marian:
    16 september 2023
    Nu is het echt bijna zo ver.
    Wordt voor de thuisblijvers weer genieten van de reisverslagen.
  7. Jolanda Klarenaar-Verleg:
    17 september 2023
    Spannend allemaal, Wil en ik wensen jullie een uitdagende en supermooie vakantie 😘
  8. Caroline & Ralph:
    17 september 2023
    Maak er weer een hele mooie vakantie van met fijne herinneringen!
    Ben benieuwd naar jullie reisverslag.
    Alvast een hele fijne vakantie gewenst en groetjes uit Kreta ☀️🙋🏼‍♀️
  9. Alma Oeveren van:
    18 september 2023
    Van ons ook een hele fijne vakantie gewenst!!
  10. Trudie en Evert:
    21 september 2023
    Een hele goede en mooie reis en geniet ervan.