Dag 27 Sanur

10 oktober 2019 - Denpasar, Indonesië

Hallo allemaal,

Dit is het laatste verhaal alweer. Zitten nu op het vliegveld te wachten. Het is hier nu 22.22 uur en om 0.35 uur gaan we de lucht in. Genoeg tijd dus om nog even wat te schrijven. Vandaag  een heerlijk ontbijt met heel veel vers fruit, een bananensmoothie en een fruitbowl met yoghurt en granola. Heerlijk lekker gezond haha. Na het ontbijt nog even langs het strand gewandeld. Het is erg los zand hier dus niet fijn lopen. Waren weer snel terug. Aan het strand nog een bananen milkshake gedronken en daarna lekker bij het zwembad gelegen. Tijd voor mijn boek weer. Helaas reader leeg. Even opladen zeker voor de vlucht vannacht mochten we niet kunnen slapen. Nog een laatste lunch hier aan het strand en vanmiddag nog even geslapen aan het zwembad, wat gelezen en gezwommen. Nog even lekker douchen en daarna nog maar wat eten voor de afwisseling. Om 19 uur waren we startklaar. De taxi is geregeld voor 20.30 uur. Nog even bij het strand gezeten en daarna in de lobby zitten wachten. Stipt half 9 was de chauffeur er.  Het was niet druk op de weg. Om 21  uur waren we op het vliegveld. Alles ingecheckt en nu maar wachten tot we kunnen borden. Ik vond het leuk om dit blog weer te schrijven en jullie weer een beetje te laten meegenieten van deze mooie reis. Tot gauw allemaal en bedankt voor de leuke reacties xx

1. RIA van Bergen:
    10 oktober 2019
    Goeie vlucht en welkom weer in het natte kikkerlandje xxx
  2. Frans gregoire:
    10 oktober 2019
    goede vlucht en gezond weer thuis groetjes
  3. Bert van Eck:
    10 oktober 2019
    Toppie het weer heel leuk al die verhalen goede vlucht
  4. Marian:
    11 oktober 2019
    Was weer erg leuk om alles te lezen.
    Goeie reis.
  5. Monique: