Dag 2 aankomst Hanoi

9 mei 2018 - Hanoi, Vietnam

Hallo

Na een reis van meer dan 24 uur incl treinreis naar Schiphol en bustransfer naar het Dolce Vita hotel in Hanoi zijn we veilig aangekomen. Het eerste stuk tot Dubai heeft best lang geduurd en hebben we flinke turbulentie gehad. Het vliegtuig rammelde van alle kanten. Vanaf Dubai af en toe een beetje kunnen slapen. Ook wel turbulentie gehad maar een stuk minder. In Hanoi hadden we als eerste van de groep de koffers en een gedeelte van de groep hebben we in het vliegtuig al leren kennen. Even opfrissen en daarna even kijken waar we miljonair kunnen worden bij een bank om onze eerste Vietnamese dongs te pinnen. Jaja 5 miljoen dong is 180 euro. Dat wordt een pak geld in de beurs. Om 17 uur hebben we een bijeenkomst met de groep en de reisleider Mao, en daarna een welkomstdiner. Kunnen we kennismaken met het Vietnamese eten en de groep wat beter leren kennen. Misschien nog even een rondje lopen door het drukke verkeer. Het hotel ligt middenin het oude koloniale centrum van de stad en hier verblijven we ook drie nachten. En daarna op tijd naar bed. Morgenvroeg kunnen we het rustig aan doen en aan het eind van de ochtend begint het programma met een stadswandeling door het oude Franse centrum. Xxx

1. Jolanda Klarenaar-Verleg:
    9 mei 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu lekker genieten!!!
  2. Joyce Welters:
    9 mei 2018
    Fijne reis, geniet ervan!
  3. Betsie godding:
    9 mei 2018
    heel veel plezier geniet er maar samen van
  4. Wilma Monfrance:
    Geniet ervan groetjes
  5. Caroline & Ralph:
    9 mei 2018
    Na een lange reis gelukkig goed aangekomen dus nu gaat het echt beginnen hè! 👍🏻😁
  6. Frans en tiny gregoire:
    10 mei 2018
    prima geniet er dan nu maar van groetjes hier is alles prima