Dag 17 en 18 Koh Phangan

28 juli 2014 - Koh Phangan, Thailand

Hallo allemaal,

Dit blog schrijf ik vanuit mijn luie stoel aan het zwembad met uitzicht op de zee. Boek erbij, butler die je af en toe wat te drinken komt brengen, wat willen we nog meer. Dit is ook vakantie natuurlijk. Koh Phangan is een stuk rustiger dan Koh Samui, het vorige eiland. We hebben het strand bijna voor ons alleen. Wij vinden dit wel prettig zeker om een paar dagen tot rust te komen. We hebben er nog over gedacht om 2 brommers te huren en het eiland rond te toeren. Dit kost hier niks 10 euro voor een hele dag heb je 2 scooters voor. Is goedkoper dan de taxi. Toch maar niet gedaan. Het weer is hier vrij onstabiel. Zo is het prachtig zonnig weer en ineens begint het te waaien en kan er zomaar een tropische regenbui vallen. Dat kan 1 uur duren, maar het heeft ook al een hele avond geduurd. David wilde de gok toch niet wagen om op een nat wegdek te moeten terugrijden. Moeten we toch nog een keer terug komen. Vinden we zeker niet erg. De dagen beginnen nu toch wel op te schieten en de tijd dat we naar huis moeten komt steeds korter bij. We vinden het fijn om iedereen weer thuis terug te zien, maar david, Sven en ik willen hier nog wel even blijven. Lynn is weer blij als ze Menno ziet, maar we hebben hier de hele dag WiFi dat scheelt natuurlijk. Morgen vertrekken we naar het laatste eiland Koh Toa voor 2 nachten. Dan donderdag met de boot terug naar het vaste land en met de nachttrein door naar Bangkok. In Bangkok zal het wel weer drukkend warm zijn. Hier op de eilanden is het heerlijk. Lekker windje en 30 graden. Goed uit te houden in ieder geval. Groetjes van ons allemaal en tot binnenkort.

1. Monique van Bergen:
    28 juli 2014
    zeer mooi allemaal mooie fotos alles is hier prima hopelijk zien julie nog veel leuke dingen op het laatste eiland wat julie bezoeken groetjes uit stein pa en ma
  2. Joyce Welters:
    28 juli 2014
    Lekker genieten aan zee!
    Het klinkt erg mooi en leuk :)

Groetjes joyce xx