Dag 19 en 20 Koh Toa

31 juli 2014 - Ko Tao, Thailand

Hallo allemaal, het nieuwe blog heeft even geduurd. Op Koh Toa hadden we slechte WiFi. Maar het is bijna saai om te zeggen hier hadden we ook een heel mooi plekje aan zee. Het waren leuke huisjes, alleen de badkamer was een beetje achterhaald en aan vervanging toe. Het Koh Toa Resort keek met het zwembad weer uit over de zee. 's morgens was de zee het mooist. Het is dan eb en dan komen er allemaal zandbankjes in het water te voorschijn waar je heerlijk kan liggen in het heldere water. Het weer is hier ook geweldig geweest, alleen maar zon. 's Middags was het water dieper en dan moest je goed opletten waar je liep in het water. Je haalt er makkelijk je voeten open aan het koraal in de zee. Wederom een geweldige tijd gehad. We hebben nog getwijfeld over een snorkeltocht rondom het eiland, maar voor de kids hoefde dit niet. Waarom zouden we onze eigen mooie plek verlaten dan. We zijn tenslotte maar 1,5 dag op deze plek geweest. Voor ons gevoel is de vakantie ten einde, terwijl we nog 2 dagen hebben heel gek is dat. We moeten natuurlijk afscheid nemen van een plek die ons heel goed bevallen is en waar we zeker nog eens terug willen komen. De koffers kunnen weer worden ingepakt en morgen wordt een lange reisdag. Om 8 uur komt de taxi en dan moeten we weer helemaal terug naar het vasteland met de boot. 's Avonds met de nachttrein naar Bangkok. Groetjes van allemaal XXX