Dag 21 Koh Tao naar surat tani station

31 juli 2014 - Surat Thani, Thailand

Vanochtend weer vroeg opgestaan. Was zelf al om 5 uur wakker. Niet echt lekker geslapen. Om 8 uur zou de taxi komen, werd uiteindelijk half 9. En toen moesten heel veel mensen in de open taxi. Maakt hier niet uit. Koffers op het dak en proppen maar. Om kwart voor 9 waren we aan de pier. Daar was het een chaos van jewelste en een hele lange rij met inchecken. Nog op zoek geweest naar  een ATM pin automaat, maar deze werkten allemaal niet.  Bij de incheckbalie kregen we te horen dat er geen tickets voor ons lagen. Zou dit dan het eerste zijn wat niet goed is geregeld door vieng travel. Bij de volgende balie proberen en daar lagen ze gelukkig wel. Kreeg het al langzaam benauwd. Maar gelukkig goed afgelopen. Om 10 uur vertrekt de boot en dan blijkt dat we in Koh Phangan weer moeten uitstappen en een uur moeten wachten op de volgende boot. Dan maar effe plassen en wat eten bij een eetstalletje. Lynn noedels en de rest rijst met omelet. Om 12 uur weer met de boot naar het vaste land. De boot stopt nog op Koh samui en dan verder naar de pier aan het vaste land. Hier staan de bussen al te wachten die ons naar het treinstation brengen. Wederom chaos want we worden van de ene naar de andere bus gestuurd. Dan maar hopen dat we uiteindelijk in de goeie zitten. Om 4 uur zijn we eindelijk op het treinstation. Hier moeten we nog 2,5 uur wachten voordat de trein gaat. Dan maar het blog bijwerken en weer wat eten, want er is ons verteld dat er heel veel kakkerlakken in de trein zitten dus laten we maar niet in de trein eten. Hoop dat we er geen tegen komen in onze slaapcabine. Want dan slapen we zeker niet. Mijn laatste blog hoop ik morgen in Bangkok nog te kunnen schrijven en dan moeten we echt afscheid nemen van Thailand. Zaterdag vliegen we om 12 uur terug. Groetjes en xxxx van ons allemaal.

1. Alex en Alma:
    31 juli 2014
    Jeetje wat een dag hebben jullie achter de rug! Hopelijk kunnen jullie in Bangkok nog wat rusten. Goede reis zaterdag, Alex en Alma
  2. Saskia:
    31 juli 2014
    Hoi. De laatste momenten nog even vanalles in jullie opnemen dan terug naar huis. Zorg voor een goeie afsluiter en vooral een hele goede reis terug. Kom veilig thuis.
    Groetjes saskia
  3. Caroline & Ralph:
    1 augustus 2014
    Oh, wat hebben jullie moeten afzien :)
    Geniet nog van jullie laatste uurtjes, kom goed terug en we zien elkaar snel in Nederland!
    Groetjes,
    Ralph, Caroline, Maxime en Myrthe
  4. Monique:
    1 augustus 2014
    Wat een drukke dagen hebben jullie achter de rug. Nu nog een beetje rusten voor de grote terugreis begint. Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Geniet nog van deze laatste vakantiedag want morgen begint de terugreis. Dikke poen XXX voor jullie allemaal.