Dag 19 Candidasa

2 oktober 2019 - Candidasa, Indonesië

Hallo allemaal,

Vandaag alweer de laatste dag op dit hele mooie plekje in Bali. Morgen vertrekken we met de boot naar Nusa Penida. Dit is een van de twee eilanden die we gaan bezoeken.  Vandaag met de scooter naar een heel mooi strand geweest Bias Tugel beach. Heel weinig toeristen. Wel bedjes en drink en eetgelegenheid. Hele mooie plek maar ontzettend hoge golven. Bijna verzopen dus. Wat heeft water dan een zuigkracht ongelooflijk. Mijn bikini was ik bijna kwijt.  Later op de dag werd de zee iets rustiger. Je ziet hier heel veel bruidjes op de stranden voor een fotoreportage. Hebben we vanmiddag nog live van mogen genieten. Nog een mooie zonsondergang aan het zwembad met een lekkere radler en dan kunnen we ons weer gaan klaarmaken voor het avondeten. Morgen om 9 uur vertrekken we naar Sanur ongeveer 1,5 uur rijden en dan 3 kwartier met de boot oversteken. Weer een nieuw avontuur heerlijk. Groetjes xx

1. Monique:
    2 oktober 2019
    Spannend, voorzichtig in dat water en mijn broertjes staat toch zeker stand by en houd je in de gaten? Nog veel plezier XXX.
  2. Monique van Bergen:
    2 oktober 2019
    Hij was even snel de camera pakken om te filmen. Er viel niet veel te redden dus. David lag helemaal in een deuk toen hij mij zag spartelen
  3. Frans gregoire:
    2 oktober 2019
    nog veel plezier en doe het rustig aan gr uit stein pa en ma en yndi
  4. Bert van Eck:
    2 oktober 2019
    Je bent er goed vanaf gekomen, ik had met David mee gelachen 😂😂😂
  5. Monique:
    3 oktober 2019
    Vaan die mansluijj mooste ut höbbe hè Moniekske.