Dag 17: Gili Air

8 oktober 2023 - Gili Air, Indonesië

Afgelopen nacht heerlijk geslapen en dan ontbijten aan het strand met de voeten in het zand. Ook dat is voor ons vakantie. Even genieten van de rust, lekker wat lezen, eten, drinken en lekker niks doen. En het ontbijt is hier heerlijk eens even iets anders. Lekker bruin brood, met tomaat en spinazie, gepocheerd ei en avocado met feta kaas, fruitsalade, fruitsap en een kop thee. Na het ontbijt lekker gewandeld door het water langs het strand. We kwamen langs een plekje waar het te mooi was om geen foto's te maken. Dus weer terug gelopen om onze telefoon te halen. Heerlijk even in het water gelegen. Wat is het water hier mooi helder. Je kunt er niet echt zwemmen, maar lekker in liggen is ook heerlijk. En dan is het alweer tijd om te lunchen. Lekkere spaghetti en een kipburger. Vanmiddag lekker geluierd aan het strand en naar de mooie zonsondergang gekeken. Na het douchen tapas gaan eten. Voor het geld dat we er voor moesten betalen, vonden we het niet bijzonder. Nog even langs alle barretjes gewandeld, maar er was om 21 uur al niet meer veel te doen. Morgen hebben we weer een snorkeltocht geboekt lans de 3 eilanden hier. Kijken of hier ook veel vissen zitten.

1. Marian:
    Mooie foto's.
    Da's genieten
  2. RIA van Bergen:
    Geweldig fijne zondag groetjes RIA
  3. Frans en tiny:
    8 oktober 2023
    Geweldig geniet er maar lekker van deze week nog groetjes
  4. Alex van Oeveren:
    8 oktober 2023
    Heel erg mooi, veel plezier nog!
  5. Caroline & Ralph:
    9 oktober 2023