Dag 4÷ Ubud centrum

25 september 2023 - Ubud, Indonesië

Vanochtend de wekker gezet om 8.30 uur. Heerlijk doorgeslapen vannacht, maar we hadden toch moeite met opstaan. Ontbeten met een typisch ontbijt van hier. Toast, fruit en omelet of pannekoek. Na het ontbijt richting centrum gewandeld. Ubud is heel druk met heel veel verkeer en winkeltjes. Even over de lokale markt gewandeld. Heel veel kleding en toeristische snuisterijen. Ernaast ligt het koninklijk paleis. Je mag de gebouwen niet naar binnen maar wel door de tuin wandelen. Nog even een drankje genomen, ik een cocosnoot en David een mixed fruit drankje. Terug naar ons hotel weer even de weg kwijt maar gelukkig weer snel terug gevonden. Vanmiddag lekker chillen bij het zwembad en nog een beetje slapen denk ik. Bij het zwembad is het lekker rustig. Rond 16 uur hebben we het zwembad helemaal voor ons alleen. Het ligt alleen nu in de schaduw en dan vind ik het al snel fris. Nog even op ons terrasje bij de kamer in het zonnetje, heerlijk. Vanavond gaan eten bij warung Biah Biah. Heerlijke kleine hapjes, allemaal geserveerd op een bananenblad genaamd nasi campur. Als dessert twee groene pannekoekjes met rietsuiker en coco's. Samen met 750ml bier en 1 cola voor 12 euro. Dat is leuk uit eten gaan. Buikje is weer gevuld. Nog wat rondgewandeld en twee bintang radler meegenomen en die zijn we nu aan het opdrinken op ons terrasje. De temperatuur buiten is heerlijk. Een lekkere zwoele avond weer. Morgen gaan we een scooter huren. Groetjes van ons

1. RIA van Bergen:
  4. Alex van Oeveren:
    Dat is genieten 🍻
  5. Lynn:
    26 september 2023
    heeerlijk, en wij maar werken 🤪