Dag 14 van Pemuteran naar Lovina

27 september 2019 - Lovina, Indonesië

Hallo allemaal,

Vanochtend mochten we uitslapen tot half 9. Na het ontbijt heeft de eigenaar van het hotel ons naar de volgende bestemming gebracht. Vervoer gaat hier allemaal heel gemakkelijk. Je krijgt gelijk de vraag hoe je naar je volgende bestemming gaat en als er nog niks geregeld is weten ze altijd wel iemand die je kan vervoeren. Vanochtend weer afscheid genomen van hele lieve Balinese mensen. Ik blijf me verbazen hoe vriendelijk en bescheiden de mensen hier zijn. Altijd goedlachs daar kunnen wij in Nederland nog heel veel van leren. Om half 12 aangekomen in hotel Shri Ganesh in Lovina. Wederom een Balinees hotel met allemaal kleine huisjes naast elkaar met een eigen terrasje voor je deur. Hele mooie kamer ook. Bij aankomst was de kamer nog niet klaar, maar dat werd heel snel voor ons geregeld. We wilden heel even naar het strand kijken en werden gelijk aangehouden voor een dolfijnentrip of evt vervoer wat we nodig mochten hebben. Geen interesse zijn al voorzien. Weer even verder ging iemand al zijn houten verkoopwaar aan ons tonen. David kon het niet laten en wilde wel een houten olifantjes kopen. Als we ook nog een dolfijntje kopen krijgen we korting. Waarschijnlijk veel te duur betaald maar een olifant en dolfijn rijker terug richting hotel, want strand stelt niet veel voor. Toch maar op zoek naar een pinautomaat, nog wat miljoenen uit de geldautomaat halen. Voor het eerst deze vakantie is dat heel lastig. Vijf banken geprobeerd geen geld. Niet met de bankpas en niet met de visacard. Ondertussen kreeg ik steeds slechtere zin. Hadden we die stomme olifant maar niet gekocht. Het is loeiheet, ik heb dorst, wil eten maar nog steeds geen money. Gelukkig bij de zesde plek eindelijk weer wat miljoenen op zak. Ondertussen zijn we anderhalf uur verder. Eerst in het zwembad gesprongen om af te koelen. Maar dat is 35 graden. Maar toch heerlijk om even in te zitten. In het restaurant wordt grote schoonmaak gehouden met de hoge drukreiniger. Hier kunnen we niet terecht. We kunnen wel wat van de kaart uitzoeken en op ons eigen terras voor de kamer opeten. Dat hebben we gedaan. Heerlijke nasi goreng weer. Om 4 uur ga ik even lekker relaxen. Een Balinese massage van 1 uur. David durft het nog niet aan hij heeft zijn rug verbrand met snorkelen. Vanavond is hier in Lovina een festival met muziek, dans en eten. Gaan we vanavond even kijken. Misschien waren daarom alle automaten leeg. Groetjes en tot morgen weer xxx

1. Marian:
    27 september 2019
    Volgens mij is het daar goed uit te houden.Zeker met al die miljoenen op zak.🤣🤣
  2. RIA van Bergen:
    toppie xx
  3. Monique:
    27 september 2019
    allemaal toppie zo te zien, heerlijk XXX
  4. Ingrid en Winny:
    Wauw mooi zeg!
  5. Frans gregoire:
    27 september 2019
    mooi fees maar lekker op die dans avond
    alles is daar even mooi hier begint het een beetje hefs te worden
    groetjes uit stein
  6. Bert van Eck:
    27 september 2019
    Gezellig met David een avondje dansen, veel plezier
  7. Monique:
    29 september 2019
    Heerlijk om jullie zo te volgen met die mooie foto's erbij. Ik geniet er ook van en blij dat ik zie dat het goed met jullie gaat. Dikke poen sjatsjes XXX.