Dag 26 Sanur

9 oktober 2019 - Sanur, Indonesië

Hallo allemaal,

Onze voorlaatste dag alweer. Vanochtend na het ontbijt heeft de driver ons met een open Bemo opgehaald. Hij was 20 minuten te laat. Dat zijn we niet gewent hier tot nu toe waren de chauffeurs steeds veel te vroeg. Onderweg nog bij 2 hotels gestopt en 10 minuten later waren we al bij de haven. Onze snelle boot vertrekt om half 10. Ticket ophalen en toen we terug kwamen lag onze bagage al in de boot. Gelijk daarna kunnen we instappen. Half uurtje varen, door het water lopen naar de kant en 10 minuten rijden naar onze laatste bestemming hotel peneeda view beach. Om 11 uur inchecken. Onze kamer was nog niet helemaal gereed. Welkomstdrankje aan het strand gedronken en na een half uurtje konden we onze spulletjes weer op onze kamer organiseren. Daarna toch maar besloten om in de warmte te gaan shoppen. Wilden nog wat souvenirs voor de kids kopen. Sanur is best een groot plaatsje met hele leuke winkeltjes. En heel veel leuke dingen en helemaal niet duur. Jammer genoeg kunnen we al dit leuks niet meenemen in onze koffer. Hele leuke lampen van glas. Allerlei houten bordjes met leuke spreuken erop. Toch een aantal dingetjes gekocht. Extra tas meenemen als handbagage. Nog even gelunched en nu nog even genieten aan het zwembad. Het voelt nog steeds vreemd dat het hier 30 graden is en in Nederland je al de winterjas aan moet. We nemen wat zon mee terug. Het weekend wordt het weer 20 graden. Morgen nog een dagje relaxen. We mogen de kamer aanhouden tot 19 uur. Om 20.30 uur brengt de taxi ons naar het vliegveld. En dan is de vakantie helaas hier in Bali weer voorbij. Hopenlijk gaat de terugreis net zo snel voorbij als de heenreis. Daar zie ik wel een beetje tegenop. We vliegen 's nachts dus hopenlijk kunnen we wat slapen. We kunnen in ieder geval weer terug kijken op een hele mooie reis en morgen nog even lekker genieten van het zonnetje. Groetjes xx

1. RIA van Bergen:
    9 oktober 2019
    Héle goeie vlucht terug. En je mag echt een trui aandoen dikke knuffel xxx
  2. Jolanda Klarenaar-Verleg:
    9 oktober 2019
    Inderdaad een mooie en rustige vlucht ✈terug. En idd een 20 graden overbruggen nu. Gelukkig hebben ze het weekend beter weer voorspeld. Houden toch een beetje rekening met jullie 😉
  3. Bert van Eck:
    9 oktober 2019
    Heb weer genoten van je leuke verhalen, nog een fijne avond en goede terugreis 😘😘
  4. Frans gregoire:
    9 oktober 2019
    goede en veilige vlug terug het is koud en nat in limburg
    in het weekend word het weer wat beter groetjes pa en ma
  5. Monique:
    9 oktober 2019
    Goede reis terug en ik heb genoten van jullie verhalen en foto's. Zullen weer heel wat foto's krijgen te zien en jullie verhalen. Ben heel benieuwd. Dikke Poen XXX.
  6. Trudie en Evert:
    9 oktober 2019
    Echt genoten van jullie mooie verhalen. Een goede reis terug.
  7. Monique van Bergen:
    10 oktober 2019
    Dankjewel, jullie ook alvast een fijne vakantie. Zo te zien krijgen jullie wel een paar dagen mooi weer
  8. Caroline & Ralph:
    9 oktober 2019
    Het zit er bijna weer op voor jullie maar ongetwijfeld hebben jullie genoten! Iedere dag mooie foto’s 👍🏻
    Goede reis terug en tot gauw! 😉