Dag 25 Nusa Lembongan

8 oktober 2019 - Nusa Lembongan, Indonesië

Hallo allemaal,

Vandaag eens een dag helemaal niks gedaan. Na het ontbijt naar het strand gelopen en daar in het zand neergeploft. Een poging gedaan om eens wat te lezen, maar ik heb er niet echt de rust voor.  Vind het ook veel te warm in de zon. Mijn zonnebril is in 2 stukken gebroken, is ook niet handig met lezen in het felle licht. Even in de zee wat afgekoeld en daarna op het terras gaan zitten. Dit ligt een stuk hoger en hier waait het lekker.  En wat smaken die smoothies en milkshakes toch heerlijk hier met al dat vers fruit. Nog even terug naar het strand  en daarna gaan lunchen vlak bij ons hotel in een klein restaurantje. Er was verder niemand, maar het eten is weer heerlijk. Nu lekker relaxen aan het zwembad in de schaduw. Ik ga mijn boek nogmaals proberen. Vanavond koffer weer inpakken en morgenvroeg om 8.30 uur komen ze ons weer ophalen en dan steken we met de boot weer over naar Bali naar Sanur.  Groetjes xx