Dag 24 Nusa Ceningan

7 oktober 2019 - Nusa Ceningan, Indonesië

Hallo allemaal,

Weer een dag voorbij. Alleen we beleven niet meer zo heel veel. De laatste dagen zijn bedoeld om lekker te relaxen. Vandaag wel nog met de scooter op pad geweest. Vanuit Nusa Lembongan kun je via een gele brug naar Nusa Ceningan gaan. Hier kunnen alleen voetgangers en scooters over heen. Een paar jaar geleden is deze brug ingestort en zijn er een aantal doden gevallen. De brug is nu weer hersteld. Nusa Ceningan is een heel klein eilandje en met de scooter ben je zo rond. Alle tijd om lekker iets te eten en te drinken. Eerst naar het noorden gereden richting de mangrove. Hier kun je kajakken, suppen, met een motorbootje de mangrove in en snorkelen. We werden overal aangehouden om dit hier te doen en de prijs werd steeds goedkoper. We hadden hier geen interesse in aangezien we dit al allemaal in het westen van Bali gedaan hebben. Hier iets gedronken aan het strand en daarna via een hele slechte weg de berg omhoog gereden. Bovenaan was een heel mooi zwembad en een bar dus wij dachten gaan we hier even zitten. Helaas was er niemand. Stiekem hebben we even gedacht om de stoute schoenen aan te trekken en hier het zwembad in te duiken. Hebben we toch maar niet gedaan. Stukje doorgereden en daar was nog een heel mooi complex in aanbouw. Er kwam net iemand aanlopen en toen hebben we toch naar even gevraagd of we binnen mochten kijken. Wat een geweldig uitzicht op de zee. Infinnity pool en een restaurant. De verwachting is dat het over 1 a 2 maanden opengaat. Net te vroeg hier dus. We kregen wel een tip om bij restaurant sea breeze wat te gaan drinken. Dit is een kleine beachclub met zwembad en uitzicht op zee beneden aan de berg. Eerst kwamen we langs le pirate. Deze beachclub was ik op internet tegen gekomen. Vonden wij niet interessant. Koffie gedronken en 500 meter verder weer gestopt bij Sea breeze. Hele leuke kleine beachclub. Wat gegeten en gedronken en mensen uit Sittard ontmoet. Uiteindelijk de hele middag blijven hangen. Lekkere muziek, lekkere coctails en lekker in het zwembad gezeten. De zee was heel ver weg want het was eb en toen we naar huis gingen na zonsondergang stond weer alles onder water. Best grappig eigenlijk. Vandaag dus een lekker ontspannen dagje gehad. Heerlijk morgen nog een relax dagje en dan weer met de boot terug naar Bali. Groetjes xx

Ps leuk om jullie enthousiaste reacties allemaal te lezen.

1. Frans gregoire:
    7 oktober 2019
    nou relax nog maar even juli zijn zo weer in nederland gr uit het koude stein
  2. Monique:
    7 oktober 2019
    Sjiek huur, geneet nog mèr lekker XXX
  3. Bert van Eck:
    7 oktober 2019
    Geniet nog maar lekker die paar dagen dat jullie er nog zijn.
  4. Madelene:
    7 oktober 2019
    Heerlijk relaxen zo te zien en te lezen !!
    Ziet er super uit !!
    Geniet er nog even van !!