Vertrek naar Vietnam

8 mei 2018 - Schiphol, Nederland

Hallo allemaal.

Yes we zijn onderweg. Gisteren thuis nog een lekker relexad dagje gehad met super mooi weer. Alles ingepakt vast weer veel te veel bij ons. Totaal gewicht 40,2 kg mogen 60 kilo meenemen valt dus mee. Kunnen qua kilo's nog genoeg souveniertjes kopen alleen qua plek niet. Past allemaal precies ben benieuwd of we daar ook nog alles in de koffers krijgen. Vannacht heerlijk relaxed geslapen wel al vroeg wakker. Om half 9 hebben de kids ons naar het station gebracht. Afscheid genomen met gemengde gevoelens natuurlijk. Gelijk op het station leuke mensen leren kennen die ook naar schiphol moesten en een reis naar Amerika gaan maken. De treinreis was dus heel gezellig en voor dat we het wisten waren we ruim op tijd op Schiphol. We hebben nog 4 uur te gaan voor dat we de lucht ingaan richting Dubai. Tijd voor koffie en een lekkere lunch. We vliegen om 15.20 uur en naar Dubai is het bijna 7 uur vliegen. In Dubai moeten we 3,5 uur wachten en dan vliegen we weer bijna 7 uur naar Hanoi in het noorden van Vietnam. Dan zijn we morgenvroeg rond 8 uur in Vietnam, waar het voor ons dan 5 uur later is. Daar zullen we de rest van de groep leren kennen. We zijn met 14 deelnemers. De grootte van de groep valt dus wel mee. Voorlopig is het dus wachten en zitten en mensen kijken . Er is genoeg te beleven op Schiphol. Tot later groetjes

1. Betsie godding:
    8 mei 2018
    heel veel plezier en een goede reis we blijven op de hoogte van jullie belevenissen
    groetjes Betsie
  2. Marian van Eck:
    8 mei 2018
    heel veel plezieren een heel goede reis.We volgen jullie
  3. Ingrid en Winny:
    8 mei 2018
    Have fun in Vietnam. Jawel we lezen met jullie mee. Heel veel plezier, geniet, beleef en go for it. Xxx Inge en Winny.
  4. Alex en Alma:
    8 mei 2018
    Geniet ervan. Ook wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
  5. Gianna:
    9 mei 2018
    Hiel väöl plezeer, gooj reis
  6. Frans en tiny gregoire:
    9 mei 2018
    heel veel plezier amuzeer jullie maar