Dag 16 Nha Trang

23 mei 2018 - Nha Trang, Vietnam

Vandaag moeten we weer een afstand van 225km overbruggen. Weer een stukje verder naar het zuiden van Vietnam. Vanmorgen erg druk aan het ontbijt allemaal lokale mensen en veel mensen uit Laos. Om 8.30 uur vertrekt de bus. Hoeven niet zo heel vroeg op te staan. Als eerste zijn we vanochtend gestopt bij een lokaal vissersdorpje aan het strand. Lagen hele grote schelpen. Sommigen van de groep hebben deze meegenomen in de bus met als gevolg dat de hele bus naar vis stonk en bij sommigen kropen de maden over de stoel. Is maar goed dat we morgen een andere bus krijgen. Het vissersdorpje was wel heel leuk. Heel veel kinderen die je naroepen en op de foto willen. Hier leven de mensen nog heel primitief maar in huis ziet het allemaal erg schoon uit. Tussen de middag gelunched aan een heel mooi strand van Dai Lanh. Zou een van de mooiste stranden van Vietnam moeten zijn. Was een heel idyllisch plaatje alleen jammer dat er een bruiloft was. Wat een herrie en wat kunnen die Vietnamezen drinken. Die drinken allemaal lauw bier met ijsklontjes. En dat al om 12.30 uur. Na de lunch nog 100 km en dan zijn we weer op de plaats van bestemming. We liggen op de 18 de verdieping. In Nha Trang zijn heel veel hoge gebouwen en hotels. Zijn we nog niet tegenkomen in Vietnam. Op de 20ste verdieping is het zwembad. Daar nog even chillen en daarna gaan we hier in de stad even rondlopen en kijken.of we wat lekkers kunnen eten hier. Morgen hoeven we maar 135 km te rijden en pas om 11 uur weg. Uitslapen yeah. Zijn we dan om 6.00 uur wakker. We verblijven dan 3 nachten in een 4 sterren resort. Weer even relaxen na de lange reisdagen. Ook hier hebben we weer veel zin in. Groetjes

1. Frans gregoire:
    23 mei 2018
    nou julie reizen heel wat kilometers af maar zo te lezen is iedere dag een beleefenis
    gr uit stein ook van de kinderen en indy